lunes, 21 de septiembre de 2009

Inici

Benvinguts/des al meu blog, us convido a compartir la meva primera entrada.
Hem estat, i som, testimonis i actors dels canvis que s'han esdevingut al nostre entorn social durant els darrers anys, i com aquest continua en constant canvi en relació a la gran diversitat cultural que presenta la nostra societat. Aquest fet crea, al seu torn, la necessitat de posar en pràctica aproximacions que poguin assolir i resoldre les noves necessitats que sorgeixen davant aquesta situació dins totes les esferes socials dels individus que conformen la societat, i per suposat més concretament dins l'entorn educatiu.
Penso que l'assignatura d'Interculturalitat i Educació, juntament amb aquest blog, implementarà els coneixements que vaig adquirir el semestre passat amb l'assignatura de Models d'orientació educativa i intervenció psicopedagògica, i m'aportarà les eines adequades per resoldre situacions relacionades amb la diversitat cultural dins el context educatiu.
Ens veiem a la meva segona entrada.
Mon

No hay comentarios:

Publicar un comentario